יום שישי, 7 בנובמבר 2008

רפלקציה למבחן.  לא בדקתי מבחנים-יש איזה פחד קטן. ראיתי כול אחד מי התלמידים מי יתמודדות עם המבחן-ויש כמה הפתאות ומסקנות. דבר ראשון-ו אני מסקים ב זה עם אביר-כול ראיון הזה עם המצטיינים אני לא קולט. יש כמה מבחנים להצטיינות בגיל מבוגר יותר (פרס נובל...) שמקבלים אותם בגיל שגג פחות דולף. בגיל תלמידינו זה עושה שקשה לשכנאה ילד להתאמץ בשיעור . ראיתי את רשימתי הקודמת-מלה שגיות. מעניין לרואת דינמיקה של שגיות שלי בעברית לעורך זמן. 
יש כמה מחשבות אל העברת חומר קשור לתנועה. אני חושב על ארקה מתאדת תנועת גופים ( בנפילה, סנוקר...) מבוססת על מיחשוב ואופטיקה זולה. הכיוון טוב יכול ליחיות משהו בסגנון מסך מגע אופטי. תלמידים יכלו לחוש חוקי תנועה. מה אתם חושבים?
ראיתי רשימת פרויקטים. גם אני רוצה  כזה. בחלק מי פרויקתים אפשר לשתף תלמידים בהכנת החומר (בקטן). אסמך לאזור לכם בכמה נוסעים שב בסיס ידע שלי. שבת שלום



 

תגובה 1:

יורם אורעד אמר/ה...

רומן שבת שלום

אני מבין את הפחד שלך מבדיקת המבחנים, אבל גם אם יהיו בעיות וקשיים תוכל ללמוד מהם לגבי ההמשך הרצוי מבחינת ההוראה.
לגבי העברית, אני כבר רואה שיפור. הבלוג יוכל לשמש אותך גם למעקב אחרי ההתקדמות שלך בעניין זה.
הרעיון שלך לערכה שהזכרת מעניין. אני מקווה שתוכל לפתח אותו בהצלחה מתי שהוא בעתיד.
רשימת הפרויקטים, כפי שאתה יודע, מכוונים לתלמידי שנה ב באימוני הוראה. אם בכל זאת תרצה להפעיל אחד מהם או אחר, אין לי כל התנגדות אבל אינני יודע אם זה יוכל להיחשב לך כקרדיט לשנה ב. מכל מקום, אפשר לברר את העניין.

שבת שלום

יורם