יש 2 דרכים לבדוק את הידע. אחד -להתמקד ברמות גבוהות לפי בלום אחרת בטכניקה שלימדנו. חשבתי פעם שצריך להתמקד בשאלות עומק. אבל זה יגרום לילדים מוכשרים יותר לחוסר השקעה (עם תוצאות לא טובות ) ולילדים רגילים תסקול. מצד שני זה הגיל שילדים בוחנים את כישוריהם בתחומים שונים (כחלת מבנית זהות) ואנו צריכים לשקף את ניצוצי כישרון. אני חושב שדרך טובה -מילולית. ועם תלמיד עם הבנה טובה לא עונה לשאלות פשוטות שיקבל ציון נמוך עם "גילית הבנה טובה" . יותר כל להגיד מי לאמץ.
הזכרתי את המילה נשמה משהו כמו ( ansi) . כנראה זה קיצור של משהו.
לתלמידים שלי היום. בגדול אין הפתעות חוץ מכמה זה יותר קשה ללמד כיתה ח עם 42 תלמידים. עם להוסיף לזה ש אין מספיק מקום מבעבדה ולומדים בכיתה רגילה... זה עושה אותי עבריין בטיחות כאני לא מבין מדעים בלי ניסוי.
הקושי הגדול לזכור שמות .
כמה אודי צדק ! הרבה יותר קל ללמד נושים שאין לך בהם שום רקע. בשבילי כימיה מול חשמל. כשאין רקע מקצועי אין פיתוי להגיע למקומות רחוקים ולא נחוצים.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה