יום שלישי, 23 באוגוסט 2011

רכבת קלה או רכבת קללה?
1. מנפלאות הרשת. חשבתי לכתוב לעצמי וקיבלתי תגובה. תודה.
2. נסעתי ברכבת הקלה. מאוד איטי. קצת מזכיר את אירופה וקצת ס. פטרבורג .
מטרה (רישמית) היתה להוציע רכב פרטי ממרכז ירושלים. מטרה הושגה. אפשר היה לעשות את זה יותר זול:
להציב באמצע רחוב יפו פסלים של מצביעים. אני מציע הראשון : ניקולה מקיאוולי.
3. רכבת קלה -פיתרון של סוף מאה 19 -תחילת מאה 20. בשנות השלושים של מאה קודם פירקו את הפסים בערים רבות
בעולם, ולא לא היה שם שום קונספירציה. רכב בנזין הרבה יותר יעיל מרכבת קלה. רכב פרטי מאפשר נפח תנועה גדול הרבה יותר באותו שטח הכביש מרכבת קלה. הוא גם מאפשר להגיע מדלת לדלת. גם אוטובוס יותר יעיל מרכבת קלה. ירושלמים יבזבזו הרבה מאוד זמן. חבל. במערכת הדמוקרטית הנציג ציבור אמור לכבד את בוחריו. נדמה שא. אולמרט היה חף מתחושה הזות.
בכול זות הוא נבחר פעמיים לרשות בעיר ופעם אחד לראשות הממשלה. אולי באמת אזרח ישראלי לא ראוי לכבוד?
4. יש דוגמה טובה של מערכת תחבורה מבוססת על טכנולוגיה ודרך חשיבה של שנות ה 90. היתי משפר אותה ומאפשר כניסה
לרכבים חשמליים קלים (כמו smart חשמלית). אפשר בקלות להוסיף להם שליטה אוטומטית לנסיעה במסלול נפרד.
מערכת התחילה לפעול בשדה תאופה של לונדון. הנה הקישור:http://www.ultraprt.com

תגובה 1:

זכויות רפואיות אמר/ה...

אני מאוד מסכים עם הדברים שלך, לא הייתי כותב זאת אחרת!