1. מבחן משותף לימד אותי הרבה דידקטיקה ודברים נוספים סביב מבחנים ושאר המנגנון של ביה"ס. מי צד שני לקבוצה זה היה קצת לא הוגן כ זה לא דברים ששמתי אלחם דגש בזמן לימוד. בבחינתי נוסחת אנרגיה תנועה בלי ידע נוסף קצת תלושה ב אויר וכול דבר תלוי באויר.... בנוסחת אנרגיה גובה יש יותר בשר ברמת ידע של התלמידים. גם תרגלתי גובה יותר. לא דיברנו על אנרגיה גובה ב שיוער חזרה בחלל. במבחן כולם פתרו שאלות אנרגיה גובה עם דרך שונה(פחות העתקה), וגם תלמידים טובים השתמשו מידי פאם מהירות בלי ריבוע. לא נורע. מגדל השן לא נפל.
2. חשוב: עם נותנים לתלמידים להשתמש ב X במקום לדוגמה Hב תרגיל עם פיתוח נוסחה הכול הולך הרבה יותר קל.
עולי נרשום פטנט דידקטי על שם ראות שלו.
3. צריך לחשוב יותר על תלמידים שיש לחם בחינה בעל פה. בן לדוגמה כותב מבחנים גרועים אבל ידה להסביר למה ו איך בקבוק מים מתפוצץ במקרר ועד שתי שאלות מי סוג זה. רשמתי לו 85, כ עם הייתי נותן יותר, עד סוף השנה היה לי תלמיד חושב שהו יודע
יותר מימני. גם עם זה היה נכון, אסור שיחשוב זה.
שבוע טוב ושקת לכולכם. רומן
תגובה 1:
אני שמח שאתה רואה יתרונות במבחן המשותף. אחת המטרות של בניית מבחן משותף הוא לסייע לנו להיות מודעים יותר לבעיות וקשיים אפשריים וכן למגבלות של התלמידים שלנו. מעניין מה שאמרת לגבי שימוש ב-X לעומת שימוש ב-H. ייתכן שזה באמת יכול לסייע (וכפי שאמרת - אולי תוציא על זה פטנט).
הוסף רשומת תגובה