יום חמישי, 25 בפברואר 2010

1. פרויקטים. כקיבלתי שיעור חשוב בעיניין השיטה: אין הבדל בין ניהול פרויקט אמיתי וניהול פרויקט קטו של תלמיד: זה ניהול.
שתי דודו ותומר שהיו צריכים להכין איתי ביום שלישי תצוגה של מצב מוצק (גבישי מלח) ומצב זכוכית (דיסק אופטי) פשוט לא היו בבית ספר באותו יום. ... בנוסף מצאתי מיקרוסקופים במצב דורש ניקוי יסודי....
מסקנה: פרויקט של תלמיד זה דבר טוב , אבל לוגיסטיקה עלי. שבוע הבא אני חוזר על אותו פרויקט עם אותם תלמידים.
2. משמעת. דיברתי על זה כבר באסיפת מורים אבל... מערכת קצת אותיסטית . עם תלמיד מגיע בלי חולצה של בית ספר , הוא מושעה מין השיוער מיד. התנהגות צינית בגבול הפלילי לא מעניינת איש. זה מזכיר לי את הצבא....
3. תמיד חשבתי שגישה לפיזיקה כבסיס להנדסה בריא יותר מגישה כוללנית מסבירה עולם , אבל ... חומר ביולוגי במטאורית

תגובה 1:

יורם אורעד אמר/ה...

ראשית, תודה על הקישור. לגבי המצב בכיתה, אלאא הציעה שוב, את מה שכבר התחלת בו - עניין הטלת האחריות על התלמידים באמצעות שיעורים שהם יגישו בעצמם. זה מתקשר גם למה שאמרת בפוסט הנוכחי שלך. אנא ראה את תגובתי בבלוג של אלאא http://alola89.blogspot.com/2010/02/blog-post_25.html