יום חמישי, 19 במרץ 2009

ההבנות חדשות מי שיוער.
1. שימוש בגרפים-חובה. זה נוח מאוד תלמידים מבינים טוב , אני אוהב ומנוסה בשימוש... צריך להקפיד.
2. קושי אלגברי. אני חושב שמקור בתרגול במקום למידה סטייל. חומר חדש עם עומק חדש דורש מאמץ יותר גדול מי תרגול מי דף. הרבה יותר קשה עם משמאת, קשה לתלמידים ומוריד קצב התקדמות בחומר. עם אי רצון אלמד קצת אלגברה. התחלתי להבין את אמנון מי כרם הטוען: מורה אחד צריך ללמד כמה שיותר שעות בקבוצה.
חלק מתלמידים לא מבינים ש עם ב a*b גודל a , התוצאה גודלת ולא קטנה. אני לא בתוך שזה פיזיקה.
3. ספר השבוע:http://en.wikipedia.org/wiki/The_Black_Swan_(Taleb_book)
הוגה מאוד חשוב גם לחינוך.

תגובה 1:

יורם אורעד אמר/ה...

שלום רומן

השבוע לא בקרתי לצערי בקבוצתך אבל מעניין מה שאתה אומר בנוגע לגרפים ועל איך שהתקבלו בשיעור שלך. מסקרן אותי לראות זאת. אולי תזמין אותי לאחד השיעורים שלך שאתה יודע שתשתמש שם בגרפים, כדי שאוכל לראות זאת. אני מסכים אתך לגבי עניין האלגברה. התלמידים לומדים את האלגברה כטכניקה ולא מחפשים שם משמעות מיוחדת. בפיזיקה, לעומת זאת, אנחנו מחפשים גדלים פיזיקליים בעלי משמעות והמעבר הזה, מהטכניקה חסרת המשמעות אל חיפוש הגודל הפיזיקאלי בעל המשמעות הוא כנראה בעייתי.
בנוסף, תודה על ההמלצה על הקישור באינטרנט.