יום שישי, 27 במרץ 2009

לימדתי מאזניים כמנוף. דאגתי שראיון שיווי משקל יקלט. להבנת חלק גאומטרי דאגתי פחות. תלמידים שהולכים לאורט שנה הבאה הבינו בכלות. יש להם מורים פרטיים למתמטיקה. התחלתי עם מדרון.
למדתי שתלמיד זרוק מי כיתה אחרת יכול לאזור לאווירת השיעור(הפתעה).
חושב על קשר עם הורים ככלי אחרי הכרות.
נתתי דף שיעורי בית גדול. חלק מי תלמידים זרקו אותו בהתרסה.
עם הזמן חשיבות של בחירת מקצוע ומורה על ידי תלמידים מתחזקת. אפשר לעשות מניפולציות ולשכנאה קצת.
יש לי הרגשה שחלק מיהמורים מרשים לעצמם לבנות כוח על חשבון האחרים. במצבים כאלא אני רגיל לעבור לספה אינטלית.
פה זה פחות נחוץ. חג חרות שמח!!!!!

תגובה 1:

יורם אורעד אמר/ה...

רומן שלום

האירוע עם התלמיד שנזרק מכיתה אחרת ותפקד אצלך היטב ואפילו סייע לאווירה בשיעור, הוא מעניין. חבל שלא הייתי בשיעור שלך כדי לראות זאת.
מבחינת ההבנה הגיאומטרית של נושא שיווי המשקל, טוב שלא נכנסת אליו. חשוב יותר שתדון עם התלמידים בהיבט הפיזיקאלי. אם בכל זאת אתה מחליט לעשות זאת, עשה זאת רק אחרי שוידאת שהתלמידים הפנימו היטב את נושא איזון הכוחות.

חג פסח שמח גם לך וחופשה נעימה