יום חמישי, 31 בדצמבר 2009

מבחן ותוספות:
המבחן עבר טוב. ראיתי כמה תלמידים שממש השקיעו בבית. עמדתי טוב מבעבר בגבול בין הסבר לגיטימי ולא. דבר החשוב יותר קרה בין אלאא ובנות הקבוצה (שיחת בנות אחרי מבחן). אפשר לא לדעת פיזיקה ויש דברים חשובים יותר. הייתי ממליץ לאלאא
גם לתת ציונים גבוהים יותר על התנהגות למי שמגיע.
למדתי משהו : עומרי אחרי כול הבירורים לא תפס שגם אני מאודכן. ->חשיבות קשר בין מורים.
עניינים דידקטיים:
1. דרישה של כתיבה מסודרת : נתון.... עוזרת בתכנון פטרון וכדי לדעתי לדרוש ולתרגל את זה.
2. מורה ממוצה רוסי הסבירה לי ששימוש ביחידות בלעז מכל על תלמידים. רושמים מי שמאל לימין כול החישוב. יש בזה משהו , וברמה יותר גבוהה עם שימוש בצמצום יחידות זה יכול לעזור.
3. יורם, תן לי כתובת של ירון, בבקשה.
שבת שלום, ושנת המס טובה לכולכם

2 תגובות:

יורם אורעד אמר/ה...

קודם כל, אני חייב לומר לך שוב, בהזדמנות זו שתענוג לראות את ההתקדמות שלך.
מעניין לראות שאתה מתייחס גם לפעולותיהם ולמעשיהם של סטודנטים אחרים, במקרה הזה אלאא. העבודה בצוות בעתיד (ואצלך גם עכשיו, כי אתה כבר עובד) חשובה מאין כמוה ושימת הלב לעמדתם ופעולותיהם של חברי הצוות היא חיונית.
לגבי מה שאמרה לך המורה על היחידות, ייתכן וזה נכון. אולי משום שברישום היחידות בעברית יש משהו מלאכותי משום שהתלמידים נדרשים לכתוב את המספר משמאל לימין ואילו את שם היחידה משמאל למספר אך בכתיבה מימין לשמאל. זה עלול לבלבל ולהקשות.

יורם אורעד אמר/ה...

בנוגע לאימייל של ירון, אני שולח לך אותו עכשיו באימייל.