היום למדנו על חום סגולי. התחלתי עם תזכורת על המבחן. אחרי זה עברנו לניסוי של חימום מים ושמן בו זמנית. השמן התחמם רק קצת יותר מהר ממים. עם קבוצה חזקה הייתי ממשיך לחקור את זה עד למצוי מלא. הטכניקה של ניסוי וניתוח שלו חשובה בפני עצמה. חזרנו על פרופורציה, הסברתי מה זה דלתה אחרי זה נוסחה עם גיבוי של תבלה מי ספר. עבר טוב מאוד. ניסיתי לעשות תרגיל עם בידוד משתנים , לא היה טוב וגם הגיא צלצול. פעם הבה אנסה להגיד במפורש -התרגיל בידוד משתנים.
אוירה בשיעור הייתה נינוחה אחרי כול הטיפולים והפצרות.
משמעת: האני מאמין שלי בנושה השתנה מאת מהתחלת הלימודים שלי. עונש צריך לחלק אבל במשורה. מקצוע הנלמד דורש ריכוז ואמון הדדי. לא אלך לקוון של לקרוא תלמיד כיתה ת "קוללגה" אבל זה המסורת שגדלתי בה.
המטרה - עם יש הפרעה רצינית , לפעול לטובת הכלל ועם הסכמת הכלל (עולי שקטה).
תגובה 1:
נראה לי שאנחנו רואים עין בעין בנושא המשמעת. מצד אחד צריך ללכת לקראת התלמידים עד כמה שאפשר. מאידך, אם יש בעיות משמעת אי אפשר להתעלם מהןעל מנת לאפשר אווירה לימודית. אני שמח שלמדת זאת בעצמך, בצד דברים אחרים שגם אותם למדת במהלך התקופה שאתה מלמד, ובמיוחד בחודשים האחרונים. אני מייחס זאת גם לניסיונך בבית הספר שבו אתה עובד וכמובן לפתיחות שלך.
לדעתי, אתה הולך ומגבש לעצמך, על פי דרכך, דרך ראויה, שתשרת אותך היטב במהלך קריירת ההוראה שלך.
יישר כוח.
הוסף רשומת תגובה